Året som gått

Eftersom jag nu kommer missa två matcher i rad vilket är tråkigt, måste jag ju bidra med något. Jag tänkte därför sammanfatta halva säsongen som gått med en liten egenhändigt sammansatt lista, den bygger på mina egna åsikter men förhoppningsvis kan den roa någon.

Årets smällkaramell: GUIF:s målvakts näsa efter att vi möte dem.

Årets fint: Stod Linn Lemon för i hemmamatchen mot Örebro, när hon som Janusz sa skickade upp sin försvarare på läktaren för att köpa korv.

Årets film: Ja i denna grupp finns det väl bara en film egentligen även om det inte är min personliga favorit. Mean Girls, förstår inte varför men vi har sett den ungefär femtielva gånger.

Årets bomb: Rickards toalettbesök i Karlstad, det sitter i fortfarande.

Årets överdrift: GUIF-spelare som i lokalpressen sa att Tyresö sköt deras målvakt i ansiktet trots fyrametersluckor.

Årets restaurang: Växthuset vi åt i innan och efter Arbråmatchen, god mat och annorlunda inredning.

Årets duracellkanin: Det finns bara en, Ika!

Årets hackkyckling: Den rollen har jag fått ta över nu när Janusz inte är med längre.

Årets mest saknade: Janusz, dels pga det ovannämnda, men till största del därför att vi saknar dig.

Årets makeover: Även den står Janusz för när han kommer ned till hallen utan sitt berömda skägg.

Årets väckarklocka: Skottet Emelie fick i huvudet under uppvärmningen inför Avesta-matchen, inte för att hon varit dålig tidigare utan därför att hon var så väldigt  bra trots smällen.

Årets vändning: Vändningen i matchen mot Avesta, vad höll ni på med i början tjejer?

Årets mest förvirrade: Jag själv under GUIF matchen, det var ju så fruktansvärt lite syre i hallen att jag drabbades av syrebrist.


Det var allt för denna gång, om någon har något att tillägga är det fritt fram. Jag har en till notis på lager men det var Rickard som lanserade den igår och jag inväntar klartecken från honom innan den kommer upp

/Robban

Kommentarer
Postat av: Rickard

Om det är årets rese ledare så kommer den att passa bra när vi gör en sammanställning av säsongen eller vad tycker du Robban!!!!!

2010-01-09 @ 23:55:38
Postat av: Janusz Luxenburg

Riktigt kul att se hur bra det har gått för er, sen jag var och såg en match senast.

Det är dags att komma ner igen och jag dyker upp på lördag.

2010-01-12 @ 17:52:27
Postat av: :)

Fortsätt skriva! Både Robban och Annie. Det är Jättekul att läsa!

2010-01-17 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0